mertinannesi__ Mrb sevgili anneler oğlum 16 aylik mamayi bıraktı içmiyor istemiyor iştahı da öle çok yok zayıf Bi bebek bu durum gelişimini etkiler mi neler yapabilirim önerisi olan var mı?
krnrftrmys mertinannesi__ hayır ben 16 aylık bile değil 1 yaşına kadar devam etmesini istemiyorum günde 1 2 kez içsin yeter diyorum zaten mama iyi bir şey değil onun yerine faydalı dengeli tabaklar yemesini sağlayın kefir yoğurt tarhana çorbası sebzeler et tavuk böyle beslensin
gokceokur mertinannesi__ kız benim 10 aylık kızım bıraktı hiç üzülmedim valla 🤣🤣 ne şekilde koşulda yapıldıklaei belli değil.inek sütü vermeyin diyolar icinee süt tozu var balık yağı 1 yaş öncesi onermiyorlar içinde balık yağı var.seker desen var aman boşver kendi ev yapımı sağlıklı yemekler yemesi benim için daha iyi.
mertinannesi__ krnrftrmys tesekkur ederim istahsiz Bi bebek değerlerine baktırdım Bi sorun yok dedi doktor yemek yemeyince en azından mama içer diye düşünüyordum
aras18arden23 Farklı biberon yada suluk, mama içerisine tatlandırıcı mesela elma suyu konsantresi yada pekmez gibi şeyler deneyebilirsiniz