MeteNaz 1 su bardağı şeker 2 2,5 su bardağı süt çeyrek su bardağı siviyag 3 yemek kaşığı kakao bunlari sos olarak ocakta kaynat. Ben dikdörtgen büyük borcam için bu tarifi uyguluyorum. Kekin piştikten sonra azıcık ılısin keki dilimlere ayır. Dilimlerin içine bir iki kere çatal batır. Sonra sosu dök. Gayet ıslak oluyor