7 aylık bebeğim böyle emmek istemediği zaman ya da ağlarken kendini arkaya atarak ağlamaya başladı bu durum sizlerde de var mı ve uykuya geçişte çok zorlanıyoruz yatarak emerek uyuyor bazen kucağımda emerek hatta bazen kucakta emmek istemiyor ağlıyor uykusu oldugu halde direniyor ayakta sallama vs hiçbirini istemiyor sadece emzirerek uyutabiliyorum bu durum düzelir mi yaşayıp bilen biri var mı aranızda cevaplarsanız çok mutlu olurum teşekkür ederim