sibe_125 Bebeğim 2 bucuk aylık son bir kaçgundur geceleri emme saatini azalttı 4-5 saatte bir emiyo , normal mi yoksa uyandırıp emmesini sağlamak mi lazım
AnnaKarenina_ sibe_125 50 günlük kızım 4 saat emmeden duruyo uyandırmıyorum eğer kendi kalkmazsa rüya öğünü yapıyorum
benimbebegim sibe_125 Bende 40ı çıkınca kendi kalktığı sürece emzirmiştim yani doktorumuz öyle önermişti şuan 16 aylık sadece anne sütü verdim kilo alımı vs iyi oldu hep çok şükür
cinarssmommss sibe_125 benim bebeğimdede aynısı oldu endiseliydim ama uyandırmaya da kiyamiyorum aç kalsinda istemiyorum gündüz uykusu düzenli olan bir çocuk değil o yüzden gece kaldirmiyorum biraz uykusunu alsın diye ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum
tugcecet sibe_125 bırakın uyusun acıkınca kendi uyanıyor şu an 5 aylık oldu gece en az 4 kere kalkıyoruz 😭😭😭
sibe_125 benimbebegim ay ne güzel maşallah, bakalım eğer kilo alimo az olursa bu ay emmediginden diye düşünucem
sibe_125 cinarssmommss bende bibara öyleydim gündüz uyuyup gece uyanık kalıyorduk sürekli çok zor , inşallah düzene girer bı an önce
cinartuba cinarssmommss kilo alımı iyiyse çocuğu kaldırmsyın demişti bizim dr.. Uyku problemi yaşıyormuş ilerde
cinarssmommss cinartuba Bunu bilmiyordum teşekkurler içim rahat uyumasına devam ettirebilirim o zaman icimde kaliyordu pişman oluyordum uyandirip emzirmeyince aç kaldı gece diye ama şimdi rahatladım çok sagoll bilgi verdiğini icin🙏🏼☺️