kikiroz21 Kızlar 2,5 aylık bebeğimin gece uykusu iyi gibi ama gündüz uykuları asla 25 dkyı geçmiyo napabilirim bunu yaşayan var mı
AnnaKarenina_ kikiroz21 uyandığında uykuya döndürüyor musunuz ? Benimkide uyanıyor emzirip uykuya geri döndürüyorum
birprensesanesi kikiroz21 aynı durumdayız benimde bebeğim 2.5 aylık ve gündüzleri asla uyumuyor 10 dakika maksimum 15 huysuzlanıyor çok😔
kikiroz21 AnnaKarenina_ bazen döndürüyorum bazen de ne yaparsam yapayım ağlayarak ortalığı inletiyor uyumamak için. Zaten geri uyutsam bile yine kısa sürüyor uykusu max 25 dk
Bebekbilgen 1,5 aylık uyuyunca on dk sonra geri uyanıyor artık kucağımda uyutuyorum üstüme yatırarak o zmaan kıpırdasa bile geri uyuyo bazen pış pışlayınca. Ama çok zor oluyo hiç kalkamıyorum yerimden
AnnaKarenina_ Bebekbilgen benim kızımda öyle gazdan uyuyamıyorlar pusetiniz var mı ben gündüzleri genelde pusetinde uyutuyorum uzun uzun uyuyo birde ben yanında duruyorsam yüz üstü yastığa yatırıyorum ordada rahat uyuyo
AnnaKarenina_ kikiroz21 pusette uyutmayı deneyin hafifte puseti sallarsanız uzun uyuyor benim kızım gazını çıkartamadığında uyuyamıyor. D vitamini kullanıyor musunuz ? Hangisi
kikiroz21 AnnaKarenina_ ay benimki doğduğundan beri nefret eder yüzüstü yatmaktan. Tummy time bile yapamıyoruz
kikiroz21 AnnaKarenina_ ocean kullanıyoruz. Benim kızım da gazlı bi bebek normalde ama şu an kolik bir döneminde değil mesela ama yine de uyumuyo huy edindi sanki
AnnaKarenina_ kikiroz21 benim oğlumda öyleydi su matı ile beraber sevdi yüzüstü yatmayı şimdi kızım da aksine çok seviyor çocuktan çocuğa değişiyor demekki
kikiroz21 birprensesanesi ay sarılıp ağlayalım 😭😭😭 atak mıdır batak mıdır nedir anlamadım aksilik bi yerde kendi kendine de oyalanmıyo sürekli ağlıyo bütün gün yapışığız hiç bir şey yapamıyorum ev işini geçtim yemek bile hazırlayamıyorum 😫
Asyasemin2013 Kızlar daha çok değişir merak etmeyin düzelir inşallah dönem dönem oluyor gündüz uykusu böyle
kikiroz21 Asyasemin2013 inşallah düzelir bir an önce. Biraz dinlensek onlar için de daha verimli olcaz 🥹