Sndzkbr Ben de hayatımda hiç olmadığım kadar hasta oldu . Soğuk algınlığı sandım ama grip virüsüymüş. Beş gün boyunca ilaçsız iyileşmek için mücadele verdim ama geçmedi. Sonunda KBB uzmanına gittim. Emzirenlerin de kullanabileceği antibiyotik ve ilaçlar var. Bence hiç durma ve bir kbbciye çık. Yoksa benim kulaklara ip, faranjite çevirecekmiş. Şu an iyiyim. Çok şükür Bebeğim de iyi. Bence geciktirme sonra bebeklerin antibiyotik almasından sa bizim almamız daha iyi. Profesöre bir tanıdığıma da danıştım o da hiç birşey olmaz güvenle içebilirsin dedi.