Merhaba anneler bebeğim 5 aylık doktor tadımlara geçmemi söyledi meyveleri sebzeleri tattırdım her gün kakasını normal bir şekilde yapıyordu ama bugün 1 tane ceviz büyüklüğünde kaka yapmış top gibi kabızlık şüphelendim doğal olarak başına gelen varmı ne iyi gelir cevaplarınızı bekliyorum