Merhabalar öncelikle benim 7 aylık bebeğim var ve çok huysuz böyle hiçbir şeyden memnun olmuyor sürekli ağlıyor gittiğim yerlerde rahat durmuyor uykuya geçişte çok zorlanıyor beni çok yoruyor çevremdeki insanlar hamileliğinde stres yaşadığın için çocuğun huysuz oldu diyorlar size sorum hamileliği güzel geçen stres yaşamayıp çocuğu huysuz olan var mı yani bu durum stresle mi alakalı yoksa çocuğun kendi huyu mudur cevaplarsanız çok sevinirim.