guliii Bebeğimizi oturturken veya ek gıda verirken doğumuna göre mi hesap edeceğiz yoksa tamamlanmış yaşına göre mi
kimbumadam guliii Bebeğinizin isteklerine göre:) Yatar pozisyonda ellerinden tutunca kalkıyor mu? Kol altından tutunca ayaklarını kırıyor mu? Oturttuğunuzda huzurlu mu ? Oturmak istemeyen bebek geri atar kendini Ek gıda için Mama sandalyesinde dik oturması Yediklerinizden istemesi gerekiyor Sindirim sisteminin gelişmesi 6.ayı buluyor Anne sütü almıyorsa en erken 5.ayda başlamamız gerekiyor.
twinsmomm2 guliii gelişimine göre takip ediyoruz biz benim bebeklerim de 34+2 de doğdular 2 aylıklar şuan normal hesaplamaya göre ve aylarına uygun gidiyorlar arayı kapattilar yani cidden tam olarak bebeğinizin isteklerine göre
nebutantana30 guliii bize doktorumuz herşeyi doğduğu zamana göre yaptı gelişiminde yaşıtlarıyla aynı olduğu için yoksa herşeye iiki ay sonra başlamamız gerekirdi en doğru cevabı doktorunuz verir
guliii ozlemyavuz gelişimsel pediatriye gittiniz mi bize üç aylıkken gidin dedi ama eşimin işinden dolayı henüz gidemedik.Sonraki aylarda gitmekte sakınca olur mu? İkiz benim bebeklerim tamamlanmışa göre beş ayı doldurmak üzereler. Seslenince bakıyorlar kendileri ses çıkarıyor gülüyor, dönüyorlar. Koltuk altından tutup yürütüyor gibi yaptığımda ayaklarını yere basmıyorlar henüz. Herkesi takip edebiliyorlar.
guliii kimbumadam bu ayın yirmisinde tamamlanmışa göre beş ay doluyor. 12 ağustosta 34 hafta 4 günlük doğdular. Ellerinden tutunca çok rahat kalkıyorlar, iki haftadır falan dönüyorlar kucağımıza oturuyor gibi duruyorlar.
ozlemyavuz guliii biz henüz o aşamaya gelmedik bebeğimin düzenlenmiş yaşı 1 ay 6 gün 😂 maşallah çok güzel ama götürmekte fayda var bence ne olur ne olmaz götürün aklınızdan çıksın takip önemli..
twinsmomm2 guliii evet hepsine gidildi bir bebeğimin kafasında tip1 dedikleri bir kanama var onu takip ediyoruz düzenli olarak nöroloji de küçülüp kaybolması bekleniyor inşallah.Nefroloji, nöroloji,kardiyoloji hepsine gittik kuvez süreci olmuştu ondan sonra
twinsmomm2 guliii gelişimsel pediatriye tekrar gelmenize gerek yok denildi normal çocuk doktorunda takipleri yapiliyor
guliii twinsmomm2 kuvezde ne kadar kaldı ve ne için, çocuğumda ben bakınca bir sorun yok gibi ama dediğiniz kanama kendini farkettiriyor mu ne bileyim bakışından huzursuzluk falan yoksa hiçbir şey yok gibi mi
guliii twinsmomm2 çok geçmiş olsun inşallah iyi olur. Bizim bulunduğumuz şehirde yok bu bölümler eşimin işinden dolayı da henüz gidemedik ama korktum sıkıntı olursa diye
guliii guliii vaktinizi alıyorum ama birşey sormak istiyorum ben şehir dışına gideceğim kardiyoloji nöroloji gelişimsel pediatri için, hepsine aynı gün sıra almaya çalışacağım. İlk hangisine gideyim. Gelişimsel pediatriye gidince randevu olmasa dahi yönlendirir mi