Mommqueen Zeyzey05_ 1 yaş civarı genelde 5 numara tam oluyor oğlumda kızımda 5 giydi tr kaşlğnı bilmiyorum çevirip bakablirsnz yine kızıma vicco almştım ilk adım çok memnun kalmştık oğlumada new balance almştm ondanda çok memnun kaldım
Nacafa Zeyzey05_ o zaman çok zorlanmazsınız internette nasıl ölçü alacağınız yazar. şu an kaç numara giyiyorsa yaz için bir numara büyüğünü alın yeterli olur
Dilan06 caylavyu sormayın valla babasila diyoruz böyle devam ederse nasıl ayakkabı yetiştireceğiz diye