Kızlar selam bebeğim 21 aylık tuvalet eğitimi sinyallerini veriyordu bende kararlılıkla başladım bugün 6. Gün çiş ve kakası gelince anlıyorum hatta kakada kendi geldiğini söyliyor ama sorunumuz şu ki ne tuvalete gitmek istiyor ne lazımlığa oturuyor ne de klozet adaptörü kullanıyor nasıl bi yol izlemem gerekiyor sizce