Bu haftaya kadar böyle ağrım sızım olmamıştı dün akşam bacaklarım dizlerim ağrıdı normaldede olurdu geçer dedim sonra kızımı uyutup yattım ama bir bel ağrısı bir sırt ağrısı 9 aylık olsam dicem doğum geldi günlük rutin işlerin harici aşırı yormayaya dikkat ediyorum her sabah kalktığımda olsun gün içinde olsun çatı denen yer acıyor resme zor yürüyorum hele sabah halbuki gece yatıp dinlendim niye olur normal mi