Kaganbaby Kızlar merhaba. Bugün ikinci ay aşılarını olduk ateşi 36.7 ama çok ağlıyo katıla katıla. Biliyorum kolu ağrıyo ama yapabileceğim Birşey varmı içim gidiyo 😥
Bk12 Calpol ver canım bende çok sorun yaşadım 4 saate bir verdim 38 e kadar çıktı ama bu 24 saat sürüyor yarına kendine gelir insallah ağrılı bir aşı