Mazikeen Aysbl kızımda da var yapısal dedi doktor yapacak bişey yok bebek büyüyecek o büyümeyecek doğal olarak ufak kalacak bir sorun yok dedi
Hareketvakti Aysbl bizimkisi uzun ince bir et çıkıntısı gibi içeriye doğru uzuyor 😕doktora götürdüm kabızlıktan dolayı oluşmuş dedi yani zorlandığı içinmiş. Fito krem verdi yolladı napacağım bilmiyorum. Siz doktora gittiniz mi 😞
Aysbl Hareketvakti Evet 5 aylııken baktıı daa skntılı bsy değil krem gecrnez dedii . Büyüsünn yakarız o et benini dedei. Benim kızda kabız ishal karsıkk cok kaka yapyo bgnlerde dişten öitürü sanırım kanıyo artık😣😣😣
Hareketvakti Aysbl evet evet kanama bizde de var maalesef 😞 bu et çıkıntıları da bununla alakalı bence. Hala çözüm arıyorum bulamıyorum. Başka doktora gideceğim bu hafta 😢
Aysbl Hareketvakti Pekii kakasını yaparken vs aglıyor mu? Şahit oldunuz mu o duuruma Veya kanama kabuk bağlama gibi durum varmı?
Aysbl Hareketvakti Bende cumrtsi kontrlü var sorarım tekrar bakalım ya eahatszı ediyo benim kkzı bariz😣
Ejce Merhaba benim kızımda da ince uzun şeklimde oluştu 1 cm kadar anca vardır ben de merak ettiğim için sizlere yazmak istedim nedir tecrübeleriniz?