neanladinyurdagull Alıp kullanan varmı yorumlarınız neler memnun musunuz çok hareketli 4 yaşa girecek oğlum için düşünüyorum ama
Mimoza-kizim neanladinyurdagull cok kucuk canm kizim 2 yasinda bizde var ama artk kucuk geldigi icin kaymak istemiyo bende kaldirdim kurmizi su kaydiragi geliyo bazen o baya buyuk ondan alabilirsin yani su kaydiragi dedigine bakma su baglamazsan normal kaydirak yani 🥰
tineanigra neanladinyurdagull eğer arkadaşın paylaştığı fotodakiyse bende var ama 4 yaş için küçük benimkiler 2.5 yaşında ve şuan kaymıyorlar akrobasi yapıyorlar üstünde 😂
neanladinyurdagull Nacafa evet kaydırak kısmı küçükmüş daha kayamadan yere iner büyük ihtimalle çok teşekkür ederim
neanladinyurdagull NmalkoC kış ayında evde oynayabilmesi için alan yaratmaya çalışıyorum da bizimki parka gittiğimizde de kendi kaymaktan ziyade arabalarıni kaydirarak oynuyor
Ruzgarmommy Mimoza-kizim bizde onu kullanıyoruz şu an bebeğim bir buçuk yaşında çok severek kullanıyor iki üç gün önce teyzemiz hediye etti
neanladinyurdagull tineanigra 😅😅😅 teşekkür ederim almaktan vazgeçmiş bulunmaktayim 117 cm oğlumun kaymadan aşşağıya iner heralde resimde büyük duruyordu oysaki
tineanigra neanladinyurdagull oldukça küçük benim 90 cm’lik cücüklere bile küçük geliyor zevk almıyorlar 1-2 yaş gruba daha uygun
Mimoza-kizim neanladinyurdagull ne zaman gelecegini bilmiyorum canm yaklasik 2 ay once gelmisti tekrar ne zaman gelir blmiyorum ama dolap uygulamasında falan var oraya bakablirsin
Mimoza-kizim Ruzgarmommy gyle gule kullansin bebisiniz 🥰🥰 benm bahsettigim bu degl bunun daha buyugu var arkadasim 101den almisti ama şok marketede geliyor arada