Hanımlar doğum yaptıktan yaklaşık beş ay sonra yüzümde güneş yanığına benzer lekeler oluştu. Güneş yanığı diye düşünmemin sebebi ; güneş gözlüğümün bittiği noktalarda olmuş olmasıydı. Bir çok leke kremi vs kullandım, extradan bir de bakım yaptırdım .sonuç malesef hala aynı😪 yakınlarda cildiye bölümüne gitmeye hazırlanıyorum( bu kadar küçük bir sebepten mi demeyin, fena taktım kafaya😜) fakat bebişle hastaneye gitmek de istemiyorum😔. Sorum şu ki, doğumdan sonra yüzünde güneş yanığı gibi lekeler oluşan oldu mu? Olduysa nasıl bir yol izlediniz?