kids1234 aşağida arkadaşin yazdıgı belirtilerin aynısı vardı bizde süt ve yumurta alerjisi cikti . Gürültülü ve mukuslu kaka, dışardan duyulan gurul gurul bağirsak sesleri, bir ara saydım 45 defa gaz cikariyordu ki hiçbirşey yemememe rağmen.6 ay mercimeği bırak normal bulgur bile yemedim 0 bakliyat🥹 gazı var diye. Yani aşırı gazı vardı çıkarsa da rahatlamıyordu yani. Ve kaka da 7-10 gün en erken 5. Gün yapiyordu o da birkaç kez olmuştu normalde çok gecikiyordu kakası ve hep mukusyludu. Ama kakada kan yoktu bizim doktor besşn alerjisinden şüphelendi ve kakada gizli kan testi yaptı o pozitif çıktı ve hep doktorlar kakada kan olmadıgı ıcın alerjı değil diyip göndermişlerdi. Çocuğu aylarca kolikti .6 aydan bahsediyorum. Ve bizim rotavirüs aşısından sonra kötüleşti her şey. Ben aşıdandır geçer dedikçe baktım geçmiyor doktora başvurdum. Sizin de 2 aylıkmış bir düşünün rota aşısı yaptırdıysanız onunla mı arttı bu şikayetler? Rota aşısının içinde süt proteini varmıs cünkü.