gunes3134 Kızlar gözlüğümü değiştirmek için doktora gittim göz numaram büyüdüğü için başka bi gözlük almam gerekti çerçevesinde değiştirdim çerçevesiyle birlikte 7800 tuttu optikleri gezip fiyat almadım ama bu fiyat çok değilmi ya yada banamı öyle geldi yakın zamanda gözlük alan varmı
TubaB gunes3134 2 hafta önce değiştirdim gözlüğümü 7 bin tuttu , cidden baya fazla ama mecburen alıyoruz … en iyisi göz ameliyatı galiba ,, bu arada bebekten sonra göz numaram büyümüş benim gözlerin yorulmuş dedi doktor sizin de büyümüş mü çok
gunes3134 Sontvbukucu evet geçen sene yazın eltim 1800 gözlük almıştı hemde kolormatik gözlük yptırdı
Rapunzelll Sontvbukucu herşey çok pahalı haklısınız hanımefendi 😎 ama her postta yorumunuz var göze batarsınız dikkat edin. Siz anladınız beni 🤫🤫 😁😁
gunes3134 TubaB evet benimde göz numaram baya büyümüş yorgunluktan mı oluyo uykusuzluktan mı neyden oluyo acba
gunes3134 melegim71 banada çok geldi eşim uğraşmak gezmek istemedi optikleri en azından bi kaç yerden fiyat alabilirdik
gunes3134 melegim71 bizimkisi marka felan değil ve eşim ödemeyi yaptı uğraşmak istemedi ama içime oturdu yani çok fazla
melegim71 gunes3134 kesinlikle pahali esim misal ozel hastaneye gittigimizde karsidaki gozlukcuye sormustu cok fazla fiyat vermislerdi biraz gezdik bulduk yank
sek_kahve gunes3134 bana normal geldi. Ben geçen sene sadece cama 2700 tl verdim, çerçeveyi de çok ucuz model seçtim cam daha elzem çünkü. Eğer inceltme oranını artırırsanız fiyatı da artar hem de çok fazla artar. Bir de avmdeki bir gözlükçüden aldıysanız oranın kirasını ödüyorsunuz o yüzden daha pahalı oluyor
gunes3134 sek_kahve avmden almadım hastanenin karşısında optikçiler vardı birine geçelim dedik gözlük fiyatlarını da hiç bilmiyoduk o yüzden hiç sessimizi çıkarmadık yaptırmamış olsam vazgeçerdim almaktan ama malesef aldım
2022anne gunes3134 bende değişim yaptım ama yeni çerçeve almadım mevcut çerçevemi kullandım aynı zamanda numaralı güneş gözlüğü de aldım yanında yedek cam da verdiler atasun optikten 1.450 tl ye aldım geçen hafta biraz pahalı geldi bana. Belki camınızın özellikleri daha fazladır
gunes3134 2022anne bilemiyorum ben kolormatik yaptırdım ama eltimde geçen yaz yaptırdı çerçeve kolormatik cam dahil 1800e yaptırdı
mirayyldrm19 gunes3134 gecen sene klipsli aldim hem güneş gözlüğü hem normal gözlük oluyor numarali 1600 tl ye aldim