Ne kendi başına oyun oynar ne bişilerle oyanalanır. Çok nadirdir oynadığı. Oyun oynayalım mı der oynarız hemen sıkılır. Ne çocukla oyun oynar ne başkası ile. Tüm gün evde peşimde gezer. Küçüklüğünden beri böyle. Büyüdükçe huyundan vazgeçer dedim ama evde yapışık geziyoruz resmen. Çok bunaldım artık istemsizce kızıp bağırıyorum. Sizinde çocuklarınız böyle mi benimkinde mi sıkıntı var. En kısa sürede kreşe yazdıracağım ☹️