Kızım 2 yaşında 11 aylıktı yürüdüğünde 1 senedir yağmur yağmadığı hergün dışarı çıkardım parka gittik ama her parka gittigimizde tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama heyecandan eli ayağına dolanıyor sanki peşinden biri koşturuyormuş gibi hareket ediyor bu benim artık canımı sıkmaya başladı parktaki bir çok erkek çocuktan daha hareketli daha hızlı kızım düşecek korkusuyla parkta kafamı başka tarafa çeviremiyorum valla millet oturmuş cekirdik çitliyor ben çocuk peşinden koşuyorum acaba bilmeden neyİ yanlış yapıyorum kaydıraktan yüz üstü kaymaya çalışıyor oturmayi sevmedigi için salincağa bile binmiyor bindiriyorum sallanirken ayaga kalkmaya çalışıyor