Hazal89 Merhaba arkadaşlar hipp 1 mamaya geçtim ama ölçeğinden pek bir şey anlamadım aptamilde 30 cc 1 ölçekti bunda Farklı yazıyor danışma hattıda mesai dışı şu an ölçekleri nasıl hazırlıyorsunuz yardımcı olur musunuz ?
almadrad Hazal89 bende hip kullaniyordum ama degistim daha yeni benim bebegim cok obur olduğundan ve sutum yetmediğinden 90 ml ye 3 kaşık atiyordum. Zaten öyle mama alisana kadar kabiz olabilir kesinlikle mamadan sonra su icirin
Gulsah3535 Hazal89 bende hip 1 kullanıyorum aptamilde ki gibi her 30 ccde ölçek yapıyorum aptamilde ki gibi. Gippin arkasındaki yazı kafa karıştırıyor
deryata Hazal89 her 30 Cc için bir ölçek atılıyor. Sanırım sizin kafanız arkadaki yazanlardan karıştı. Önce 30 cc su koyuyorsunuz sonra bir ölçek mama o zaman biberonda 40 cc gibi oluyor. Mamanın arkasında bunu açıklıyor.
Sarisin Hazal89 Merhaba canımız annemiz 💜 Postunuzun silinmesi için sebebi ile birlikte silinmesini istediğiniz post başlığını ve kullanıcı adınızı biz@mutluanneleriz.com a mail atmanız gerekmektedir. Keyifli forumlar 🦋
Nur6163 Valla benim oğlum anne sütü almıyor yetmiyor çünkü sadece mama veriyorum maşallah kilosu yerinde hipp te şeker yok boş kilo aldırmıyor yani
almadrad Nur6163 degismek zorunda kaldim aslinda cok memnunum mamamız bitti bulamadık başka almak zorunda kaldık. Esimin arkadaşı bitkisel mamaları yapan kisi ona sordum hip ve bi marka daha söyledi bizde hipi bulamadık digrrini bulduk onu aldik bebegimde cok sevdi onu icirdim kabızlığı gecti cok sukur