livoski Kızlar bu ikinci bebeğim kızım kasımda dünyaya geldi. Kızımı son 2 haftadır kucağıma alınca kendini oturur pozisyonuna getirmeye çalışıyor. Daha çok erken. 7 şubatta kontrolümüz vardı ama hanfendi inanılmaz ağladı muayene bile yapamadı doktorumuz soracaktım ağlamasını durdurmak için zorlandım birde kilo tartı 5.590 çıktı direk 590 gramı silip 5 yazdı. Çok fazla almadılar mı kilodan küp kuru bez ve ince zıbın sağlık ocağına aradı çok atmışlar dedi sisteme 5.400 girdi o da kafam karıştı. Sağlık ocağı 62 cm ölçüyor hastane 60 boyda da. Ya asistan kız beceremiyor ya da iki taraf çok başka bakıyor 😝
bizdejantikizlardik livoski Günaydın 🌸 Benim kızımda oturur pozisyona gelmeye çalışıyor sürekli, bir de çığlık atmayı bide ağzını açarak agulamayı öğrendi değişik yüz ifadeleri yapıyor☺️ Kilo konusunda çok atmışlar ya bizim doktor bezle ölçüyor ve 100 gr atıyor.
mamalisa livoski bizim de daha aa uu sesleri var başını tam daha tutamıyor tummy time yaptırıyorum. Çıngırak bilinçsizce tutturunca tutuyor.
Aselincimom livoski 13 Kasım doğumlu 5 buçuk kilo kızçem çığlık atmak agulamak ağzını garip garip yapmak ve mükemmel bi salyası var 😂 bide sinirli bi bebek öpülmekten hoşlanmıyor oturmak istiyo 3. Ay kontrolün de bakalım doktora soracam
Mommyhann livoski bizim doktorumuz kıyafetiyle ölçüyordu kilosunu 200 gr atıyordu. Yani 590 gr cok fazla bencede
livoski bizdejantikizlardik sinir etti beni zaten doktor 🤭 kilosuna takılmak istemem ama rsv iştah kapattı kızım eridi hastanede yattık 1.5 aylıkken o yüzden takıntı yaptım bide mama kullandığımızdan dolayı. Bizde çığlık agulama var ellerini yiyor ama bi türlü çıngırak vs tutmayı sevmiyor
Gulunpoyrazi Benim oğlum 26 kasım doğumlu.2 aylık kontrolünde 6200 Gr çıktı,boyu 60 sm.Doktor söyledik ağlasada çok yemek verme .Sesler çıkarıyor, dışarıyı çok seviyor.Dışariya çıktımı hemen uyuyor.Bir gece uslu uslu uyuyor,bir gece 1 saatden 1 uyanıyor.
bizdejantikizlardik livoski Geçmiş olsun miniğe 🌸 Benimki de elimi tutuyor ama çıngırak felan her gün tutturmaya çalışıyorum kendisi en fazla 5 sn tutuyor 😅
livoski Aselincimom bana da haber verirmisiniz bu oturma durumuna 🤭3. Ayında göz muayenesi olacaktık yanı bu ay randevu ayarlamaya çalışıyorum bende.
bizdejantikizlardik livoski Çok çok iyi öyleyse. Benim kızım da 2800 doğdu sarılık oldu 2400 e düşmüştü hatta 😭
livoski bizdejantikizlardik bizde sarılık olduk ama ana sütü kızımda az geldi bende oğlumdan tecrübeyle hemen mama başlattım. Şükür 9 en yüksek değerimizdi. Biz rsv de 500 grama yakın kayıp yaşadık birde kilo alımı durdu. Şimdi mama yoğunluklu meme işte az olduğu için şifa niyetine yine veriyorum. Kıyamıyorum oğlumda 2 yaşına kadar emzirmiştim olmayınca olmuyor maalesef. Sizi çok iyi anlıyorum o sarılık çok laner bişey cidden.
gzmcnr 6 kasımda doğdu oğlum , benımkısının de acayip salyası var ıkı elise ağzında sürekli yumruk yapıp emiyor . Sesler cıkarıyo elinde oyuncakları tutmaya yeni başladı uzun süreli değil ama hışırtılı kitabımız var onu çok güzel tutuyor hışırtı yaptıkça ilgisini çekiyor. Ayaklarını süreli attırıyor itiyor kafasını dik tutyor ayağının üzerine basabiliyor 🌸
livoski gzmcnr bende bugün hışırtılı kitap almayı düşünüyorum belki hanfendinin ilgisini çeker ama hastanede bi çocuğun elinde ışıklı oyuncak vardı o ilgisini çekmişti
bizdejantikizlardik livoski Aynen öyle canım olmayınca olmuyor maalesef. Zor günler geçirmişsin sende Allah yaşatmasın bidaha 🥰 Ben doğum yaptığım gün taburcu olana kadar ebeler felan hiç gelip bakmadı. Bende tecrübesizlikle sütüm geliyor sanıyordum. Onlar yüzünden sarılık geçirdi. Mama meme ilerledik şimdi sadece emiyor çok şükür.
gzmcnr livoski fisher price ayısı var ya sesli o acayip ilgisini çekiyor kesinlikle alın , karnında ışıkta var hem dıkkat cekıyor hem sesı ılgısını cekıyor bızımkını güzel oyalıyor , hışırtılı deneyın bnce 🌸
livoski bizdejantikizlardik çok şükür çok sevindim adına cidden çok rahat bişey mama çok eziyet bana biberon tutmuyor sevmiyor mamayı bırakıyor ay eziyet vallahi