dila93 Günaydın, 4 aylık bebeğim geceleri 2 saatte bir beslenmek için uyanıyor. Aynı durumda olan var mı? Bu araligi nasıl acabilirim?
tpbm1710 dila93 benim oğlum geceleri 6/7 saat duruyor artık 4 aylık olcaz Anne sütü alıyorsa anne sütünün kalorisi her zaman farklıdır o gün yediklerinizle alakalı olabilir zaten bebek emerken de kalori harcıyor ya daha sık acıkıyor ama mamaların içindeki kalori hep aynı biberonla verirken kaloride harcamıyor daha uzun süre uyuyor ( ben mama ile besliyorum sütüm maalesef yok 😔)
Senasome dila93 bebekler gazları olduğunda da sancıdan daha çok emmek isterler.. gazını alıp uyuduğundan emin olun
tpbm1710 dila93 mama kötü bir şey değil tabi ki ama biberona alışıncada memeyi alması zor oluyor 😔😔 bende çok isterdim emzirmek 🥺
zezelik85 Bnm bebeğim de 4 aylık sadece anne sütü alıyor. Geceleri bazen 2 saatte ,bazen saatte bir, bazen de yarım saatte bir uyanıyor.yani neredeyse geceleri 6-7 defa uyanıyor. İki saate bir uyanmasına razıyım yani ben.
Senasome zezelik85 aciktigindan değil de gaz sancısından dolayı uyanıyor olabilir sancıyı bastırmanın ağrı kesmenin bir yolu da anneyi emmek.. en doğal ağrı kesici o onlar için ama sütun daha çok ağrı yaptığını bilemez.. doyduğundan emin olduktan sonra mutlaka gazını çıkarıp yatağa mayışmış şekilde koyun uyur.. bir de yarım kundak yapmıyorsanız yapın.. gece kendini uyandırıp tekrar uykuya dalamadigindan dolayı da emmek isteyebilir..
zeyzey001 Bizde de aynı 2 saate uyanıyor bazen 3ü buluyor sadece anne sütü alıyor uyandığında saatlerce emiyor beni emzik olarak kullanmaya başladı açıkçası 😂
Tuba_44 dila93 bebekle alakalı bence bazı bebekler öyle sevemiyo uykuyu benimki de 4 ay 6 günlük 2.5-3 saatte kalkıyor ki mamayla besleniyor yorumlarda mama tok tutar gibi söylenmiş alakası yok yani mama yiyo ona rağmen kalkıyor gaz da değil çünkü mamadan sonra çıkarıyorum mama yiynce uyuyo tekrar her bebek kendine özel
themuhtesem dila93 4.ayda öyle garipleşmişti bende de. Yenidoğan gibi 2 saatte bir acıkıyordu ki 2.-3.aylarda bile daha uzundu acıkma süresi. Şuan 5.5 aylık 4-5 maksimum 6 saatte bir acıkıyor gene ama yormuyor.
dila93 tpbm1710 mama tabi ki kötü değil. Ama meme reddi yaşamamak için biberon vermemeye çalışıyorum. Zaten zar zor emmeyi öğrettim çocuğa (