Afragunn ESMERKADIN sanırım çevre dikkatlerini çektiği için benm bebeğimde aynısını yapıyor hatta benfe post açmıştım memede uyuyan bırakmayan bebek sadece acıkınca gelmeye başladı
Kereminannesiii ESMERKADIN bizde sen 3. Ayda başladı 20 gün oldu hala devam ediyor. Uykudan uykuya emziriyorum ve bir nedeni yok
sevgice ESMERKADIN bizim sandığımızdan daha çok gaz var onlarda. Kızım ne zaman memeyi istemese kavga etse gaz problemi oldu. Rahatlayınca aldı.
Ayysimaa ESMERKADIN biberondan dolayı memeyi bırakıyor mamayı kaşıkla vermelisin yoksa bırakır benim oğlum bu şekilde bıraktı