Kızlar merhaba, 30 günlük bebeğim var, kilo alımı çiş kaka iyi gidiyor ancak, memeyi hızlı emip bırakıyor ve uyuyor geceleri. 3-3 buçuk saatte bir emziriyorum en geç kendi aranırsa yine veriyorum tabi. Yoğun bakımda ,günü geçince enfeksiyon kaptığı için karnımda, yattı orada ki hemşire 3 saatte bir emzir efor sarf etmesin kilo alır böylece demişti, dediği gibi güzel kilo aldı. Ama bu memeyi hızlı bırakması 10 dakika da yeni başladı. Memede yumuşuyor cidden boşaltıyor gibi çözemedim uyandırıp emzirmeye devam etmeye çalışıyorum, bazen alıyor bazen almıyor. Sizde de böyle bir durum yaşayan var mı ?