hibka23 8,5 aylık bebeğim var hastalandı ciğerine indi hastalık hava vs veriyoruz ama başında ateş var azda olsa vücudu buzzz gibi sıcak su torbası ile zor ısıtıyorum böyle olan varmı hiç nedendir bugün dört kez oldu
parpaaliii hibka23 soğuk havale olabilir doktora götürün lütfen . Ayrıca sıcak su torbası yanlış bir uygulama olabilir en iyisi doktora gitmek
-Kuzika- hibka23 atesini olcun 36 altinda cikiyorsa hipotermi olabilir. Öyle durumlarda hemen kendinizi soyun bebegi soyun kendi vucudunuza bebegi koyup sarılın. Sizin vucut isiniz onada gecsin bir sure bekleyin eger vucut isisi artmiyorsa en yakin hastaneye gidin. Tehlikeli bir durum
hibka23 -Kuzika- 36 altında olmuyor ama vücudu soğuk oluyor doktora gittik bu durumu söyledim normal deyip yolladı