Bguler 2 saatte 1 emzirmeye devam edin. Bizim doktorumuz 3 aylık olana kadar öyle demişti. Sonrasında gece 4-5 saati, gündüz ise 2-2,5 saati geçmesin demişti. Şu an 5 ay 20 günlüğüz ve gündüzleri hala 2 saatte 1 emziriyorum (bebeğim istiyor) gecede ne zaman uyanırsa emziriyorum, kendim uyandırmıyorum