nurrr126 Sağdığında gelen süt ile bebeğin çektiği süt aynı değil o yüzden sağarak bakıpta sütüm yok deme sakın . Bu yüzden de mama verip gaz yapma. Çevremdeki insanlar yüzünden ben zamanında bu hataya düştüm oğlum emme refleksinden kaynaklı sürekli emmek istiyordu tek bildiği şey bu olduğu için halbuki ama çevremdeki insanlar sütun mü yok diye beni darladı bende sağıp bakardım çok az çıkardı meğerse oğlum gayette doyuyormus bende yetmiyor diye mama da verdim bir yandan emzirdim arada sağdıklarımı verdim çocuğun bağırsakları öyle bir bozuldu ki kaka yapamadı gazdan kivrandi hep acillik olduk doktor doktor gezip durduk şuanki doktorum çözdü olayı çocuğu sen bu hale getirmişsin sadece emzir mama verme sağıp verme dedi 2 saat ara ile emzirdim ne gaz kaldı ne kabızlık her şey geçti. Göğsünüzü sıkınca süt geliyorsa süt vardır yani