Mygirlmybaby Alyaumaymrcngz önce bir kol sonra diğer kol. Yavaş yavaş alsir. benim kızım 1 yaşında bıraktı
Svdmirac Alyaumaymrcngz bende 6 aylıkken bıraktım hatta 6 ayı geçmişti başlarda zor oluyor ama alisiyorlar gündüzleri denedim ilk başlarda kendini çok uyandırdı ama alıştı şimdi 9 aylık bazen bile kulak çekme saç çekme yaparak uyanıyor 😂
Alyaumaymrcngz fadikada 2 ayına kadar bende kundak yapmadım. Abimin kızıyla benim kızımın arasında 2 ay var onlar sağlık sorunlarından dolayı yapamadılar sonra da kızı istemedi. Abim her seferinde alıştır deyince dinledim şimdide bıraktıramiyorum
aalya05 Benimde kundaksiz uyumaz di sabah uykularinda bir kundakli bir kundaksiz yatırdım başta uykuya dalana kadar kundaklayim sonra aciyordum sonra yavaş yavaş bir kundakli bir kundaksiz uyuttum gece emmesinde kundaktan çıkartıp yatırdım alıştı