alya3 oğlum o aylarda çok düştü ama hiç kusma olayı olmadı.Kusması tehlikeli, eşinizi dinlemeyin.Endişelendirmek istemem ama gözlerde kayma gibi bir durum da fark ettiniz mi mesela?Evet düşmesi normal tabi ama düşme sonrası, gözlerde kayma,kusma,uzun süreli ağlama tehlikeli.Birde 1-2 saat takip edip uyutmamak gerekiyor.Her ihtimale karşı doktora gitmeniz gerekiyor.