18 gün oldu sezaryen olalı toplamda 15 kg ya yakın kilom gitti dikişimin üstüne alt göbeğim sarkık durumda ve karnım cok yumuşak 2 gündür korse kullanmaya başladım ortalama ne kadar sürede toparlar karnım? Bir de duşa girerken su geçirmez bantla giriyodum, dikişlerimde hala uçlarında hafif sızlama var şimdi bantsız girsem sızlama olur mu cesaretim yok🥹 Siz ne zaman kullanmayı bıraktınız?