Sedahatun__ Edaemekli geçen hafta gittiğimizde doktor sadece vücuduna bakıp sarılık yok demişti 🤷🏻♀️Ama gözündeki hala duruyor doktor istemeden test yaptırabiliyor muyuz
Edaemekli Sedahatun__ evet yapıyorlar söyleyin doktora yaptırmakta fayda var değerinize bakarsınız kaça düşmüş
Rumeysa-M Dilara38 evet malesef biz hala hastanedeyiz bu yüzden yeteri kadar beslenemediği için değerleri yükseliyor
ecemirayannesi 123Masal tekrar yükseldiği için başka testler yapıldı mı bizim 8.2 düşmüştü sonra tekrar 9 oldu doktor başka testler yapmamız gerekebilir dedi 30 günlük bebeğim