Bebeğim henüz 15 günlük. 5. Gün sarılık değeri 15 di. 5 gün sonra kontrole gittik 14 e düşmüş dedi. İyi olduğunu söyledi doktor. Bugünde banyo yaptırdık banyodan sonra sürekli uyuyor. Uyandırıp emziriyorum ama 15 dk sonra uyuyakalıyor. Korkuyorum sarılığı tekrar yükselir mi diye düşen sarılık tekrar yükselir mi