Merhaba dün oğlum bebek arabasında uyurken sivrisinek ısırmış hem yanağını hemde gözünü görür görmez hemen soğuk kompres yaptım kızarıklığı gözünün şişi inmişti akşamda bişeyi yoktu sabah bi kalktım çocuğun gözü şişmiş kızarmış yanağındakiler öyle kızarık olmuş hemen yıkadım yüzünü ilaçı vardı daha önceden bikere daha olmuştu doktorumuz krem vermişti onu sürdüm alerjisi olduğunu biliyorum ama şöyle bişey var alerjiden dolayı burnu akıyor ondan mı acaba oldu burun akıntısı acaba