5 aylık bebeğim de 3 gündür geçmeyen ateş var. Sürekli 37.5 ve 38 39 ları gördük. Calpol ve paranox ile müdahale ediyoruz sadece. Kanına bakıldı enfeksiyon çıkmadı. Viral enfeksiyon geçiriyor dedi doktorumuz. Burnu akıyor fazla sümük dolu geniz burun. Sürekli çekiyoruz burnunu iştahı azaldı ateşi geçmiyor. Bu kadar uzun süre hep 37.5 larda olması normal mi. Böyle birşey yaşayan varsa lütfen yazar mısınız