Merhaba kızlar, bebeğim 4 aylık. Uykusu yok denecek kadar az. Geceleri yarım saatte bir uyanıyor sabaha kadar yat kalk yapıyoruz. Yataktan sıcağıyla alınca hastalanmasından korkuyorum sürekli. Uykuya çok çok zor dalıyor. Sallayarak emerek veya ayakta zıplatarak uyumuyor. Hepsinin karışımında oluşan bir kombinasyonlar 3 saatte anca uyutabiliyorum ama 3 dakika bile uyumuyor. Sorum şu: 4 ay uyku eğitimi için sizce çok mu küçük? Bir kaç danışmanla görüştüm 4 aylıkken olabilir dedi ama ticari kaygı güttükleri için olur demelerinden emin olamıyorum. Ama artık bebeğime de kıyamıyorum bu kadar az uykuyla ben bile zor ayakta dururken o kim bilir be kadar yorgundur