yavrukurt_ normalde anne sütü ile besleniyorsa altı aydan başlanır mama ise dört aydan diye biliyorum tabi bu çok az az çay kaşığı ile özellikle yaz ayına denk geldiyse bu zamanları su vermenizi öneririm bizim bebeğimiz anne sütü die baya beklemiştik vermedik vücudu aşırı susuz kalmış