Sudeinci- merhaba acaba mastit olduğumu nasıl anlarım göğüslerimde çok fazla bıçak batma acısı var süt dolarken resmen acıdan kıvrandıracak derecede sol göğsüm sağ göğsüme göre daha sert iki gündür lahana koyuyorum günde 1 kere sağıyorum sağım sonrası çok açıldığı için çok sağamıyorum çocuğumda güzel emiyor aslında boşaltıyor göğüsümü sizce ne yapmam lazım hangi bölüme gitmem gerekir