Arkadaşlar dün kızımın vücudun da çıkan alerjiler yüzünden hastaneye gittik kanla idar testi iştendi ve idrarında enfeksiyon çıktı ama hastane çok pis ankara hastanesi sondayla alırken bir yerden mikroplu bulaştı acaba ben öyle düşünüyorum sonra yatış dediler 10 gün hastane pia olduğu için kabul etmedim başka bir hastaneye gittik bilkente orda da aynı testler yapıldı ve çok temiz cıktı tahlillerimiz hangisine inanacagimizi sardım kültür testinden sonra herşey belli olucak