ogrt123 evet bizede yeni tanı kondu ateş kısmı çok zordu 40 derece ateşi zor düşüyordu. Sonra birden ateşi düştü ve belinden başlayarak benekler oluştu.ilaç alerjisi sanıp tekrar çocuk doktoruna götürdük ve 6.hastalık dendi. Umarım bir an önce döküntüleri geçerde rahat eder çocuklarımız. Geçmiş olsun.