kimbumadam hmm anladım :) yığılmadan kastım eğildiğinde belinin arkasında boşluk falan oluşuyorsa duruş bozukluğu oluyor mu diye :) dik duruyor demişsiniz olmuyor anladığım kadarıyla. Sanırım tek eksi yönü bebeği yerleştirip çıkarmak keşke buna da bir çözüm bulsalarmış