Kızım 17 aylık.8 aylık olduğundan beri desteksiz uyuyor ama bir ay iyiysek bir ay kötü.gün içinde benden bir dakika ayrılmaz,babasına da gitmez.uyku vakti geldiğinde çok huzursuzlanıyo esniyor beşiğine koyduğum gibi ağlıyor.ninni söylüyorum pış pış diyorum ama ayağa kalkıp bana tırmanıyo,kucağıma alıyorum e kucakta da hiç uyumaz.tekrar içeri götürüyorum on dk sonra tekrar dene tekrar içeri götür falan derken 9da uykusu gelen bebe 10 buçukta uyuyor ve ağlayarak.çünkü en son artık beşiğine koyup odadan çıkıyorum bir dakika ağlayıp uyuyakalıyor..kısacası sizce bu saatten sonra tekrar destekli uykuya mı geçmeliyim?böyle bi durumda uyku eğitimi almam da saçma çünkü bebek desteksiz uyuyor zaten.kafayı yicem yani yardımmm