Merhaba anne arkadaşlarım.. evet gecenin bu saatinde yazıyorm üzüntü ile karışık duygular içinde. 2 buçuk yaşında kızım var ve yaşına yakın 2 arkadaşı var fakat onlar kızımdan farklı, benim kızım sakin oyun oynarken onlar birden benim kızıma durduk yere vurup , itekleyip , tekme atıyor , saldırıyo , biz böyle şeyler yapıp onaylamadigimiz için böyle şeyleri bilmiyor kızım ve o an şaşırıp ağlıyor, bu tür şeylere karşılık verme vs de bilmiyor açıkçası böyle huyları hiç yok hep güzel şekilde oyunlar oynamayı seven bir çocuk ama bu 2 arkadaşı ile ne zaman denk gelseler ve her gördüklerinde aynı hareketleri yaptıklarında kızıma o gün gece sürekli uyanıp ağlıyor sayikliyor yanına gidip sakinlestiriylruz ama o gün gece sabaha kadar böyle oluyor. Böyle bir durum oldu mu hiç başınıza geldiyse çözümü nedir bana fikir verir misiniz çünkü kendimi suçlu hissediyorum onlarla görüştürdugm için üzülüyorum ağlamak istiyorum, lütfen yardım anneler başınıza gelen varsa konuşmanızı istiyorum:(((( :(((