koyuncu2804- Hanımlar, karcher robot süpürge mi yoksa Philips aqua 8000 şarjlı dikey süpürge mi tercihiniz olur. Süpürgem bozuldu, Bi tane kablolu dikey süpürge var koltuk altlarına girmiyor. Küçük bebeğim var cevap verirseniz mutlu olurum
BBuseYY koyuncu2804- canım benimde Bosh dikey süpürge var ama daha robotu yeni aldım ayyyyy neden almamışım şimdiye kadar dedim valla heleki bebeği olan bayanlar için o kadar rahat ki .. aniden misafir gelcek olsa nerde olursan ol çalıştır her yer tertemiz miss 😇Bizde ROBOROX Q8 MAX var çift emiş gücü halıyı var ya yerinden kaldıracak turboda açarsan çok kuvvetti .. inanılmaz memnunuz . Sessiz mod özelliği de var gece bile çalıştırabilirsin kimse rahatsız olmaz sabaha her yer misss ☺️☺️
Abaegrk koyuncu2804- benim roborock robot süpürgem var ve cok memnunum hem siliyor hem süpürüyor yerler her zaman pırıl pırıl. Bahsettiğiniz markayı bilemiyorum iyiyse kesinlikle robot süpürge derim
gamzegem koyuncu2804- Robot süpürge hiç tavsiye etmem köşeleri temizlemiyor bir de çok uzun sürede temizliyor aşırı güzel temizlemis gibi de hissetmiyorum ve altındaki fırçayı temizlemekle uğraşmak yerine evi temizlerim daha iyi o fırçadaki saçlar zorla çıkıyor ellerim acıyor temizlerken 🤦🏼♀️ Xiaomi mop pro kullanıyorum . Dyson’ı hiçbir süpürgeye değişmem mükkemmel bir şey keşke diyorum en başında Dyson alsaydım 1 aydır kullanıyorum efsaneee😂😍
koyuncu2804- Filizertosun yok canım gold master yemek sonrası masa altı yada işte üstten bişey süpürmek için var
koyuncu2804- BBuseYY ben karcher aldım evkurdan. Ama Philips aqua daha iyi onu alalım diyor eşim kararsız kaldım ne güzel roborock kullananlar hep memnun zaten😊
Filizertosun koyuncu2804- onu bilmiyorum eğer çekim gücü iyiyse onun robot süpürge tercih ederdim sizin yerinizde olsam koltuk altlarına giriyorum benim Xiaomi s10+ çok memnunum tam bebekli ve çalışan anneler için
BBuseYY koyuncu2804- bende bilmiyorum o markayı ama sonuçta robot ya valla hayat kurtarıyor .. bırakalım artık ev süpürüp silmeyi robotlar ne diye var ? Hayatımı kolaylaşsın kendimize daha fazla zaman ayıralım demi .. bence eşini ikna edip aldırmalısın Tamm her gün evi süpürüyorsun ama her gün silemiyorsun ki zamanınızı evle değil bebişinle değerlendirin 😻😻
Asyasemin2013 Abaegrk benimde Roboroc q7 var yeni aldım ama mop özelliğini hiç kullanmadım. Onu ayarlamak için su seviyesini ayarlayıp halıyı komple kaldırmak yeterli mi acaba
BBuseYY Filizertosun Aaa arkadaşımda da aynısı var fakat salonunun güneş gören yerini süpürmüyor .. böyle bir durum yaşadınız mı ?
Abaegrk Asyasemin2013 halıyı ben hiç kaldirmiyorum kendisi halıyı algılayıp bezi kaldırıyor sadece parke ve fayanslari siliyor
tombikdonerkankasiiskender koyuncu2804- bence şarjlı süpürge en basiti koltuğun üstüne bişey dökülse hemencecik çektiriyosun kendin mis oluyo philips de çok iyi diyolar bende Arçelik şarjlı var bozulduğunda ya dyson yada philips alırım. Ben xiaomi vacum mop pro kullanıyodum sattım onu daha alalı dört ay falan olmuştu mesela memnun kalmadım