Ciddiyet12 Merhaba hanımlar biri 11 biri 10 yaşında gece altlarını ıslatıyorlar 😕 10 yaşında olan hergece yapıyor bunu doktorkara götürdüm yok bi çare ailede varsa yapacak bişey yok deyip salıyorlar Varmı önerisi olan bunu şunu yaptım da geçti diyen 😬
lceLady Ciddiyet12 Donemsel evet bi ara benım oglanda o yaslarda yapardı. Altında yatan nedenler ne olabilir bilmiyorum ama aslında 6-7 yasından sonra olmaması lazımmıs. Yatmadan once sıvı alımını kesin derim. Bebek gibi yani. Gece belli saatlerde wc kaldırın Yada korktuğu şeyler var mı?
Anneoglu_65_06 Ciddiyet12 benim de 5; yaşın daki oğlum yapıyor ama yaklaşık 10 15 gündür yapmıyor yatırırken çişini yaptırırım ve su içirmem böyle yapınca yapmamaya başladı
Deletedmom_109 Ciddiyet12 ya psikolojik olabilir mi? Her şeye sinirsel demek istemiyorum ama benzer yaşlara kadar aynı sorunu yaşayan bir tanıdığım oldu babası tarafından zorbalık ve annesinin şiddete maruz kaldığı görmüş. İlla bu kadar travmatik olmak zorunda değil ama bu kısımını da gözardı etmeyin derim
_YanakReisinAnnesii Ciddiyet12 genelde bu tarz şeyler de bir sağlık problemi yoksa psikolojik birşey olabiliyor. Psikiyatrik yardım aldınız mı hiç? Nette de karşıma çocuk doktorları tarafından psikiyatri görmeli diye çıkıyor karşıma da o yüzden söylemek istedim.
Ciddiyet12 lceLady canım yaptım doktor yatmadan 3 saat önceden yeme içmeyi kessin dedi bazen gecfleri wc de kaldırıyordum. Yine bi bakarım sabxh bile yapmış ne ilaçlar kullandık korkusu olduğunu sanmıyorum valla çaresiz kaldım
Ciddiyet12 Anneoglu_65_06 bizde öyle denedik ama bi iki gün iyi sonra yine başlıyor hergece de uyanıp kaldıramıyorum haliyle bebeğimde var çok yorgun düşüyorum
Ciddiyet12 Deletedmom_109 yani biraz tiroiden dolayı öfke problemim var malesef yani bilemedim ki büyüdükçe laf geçirmek anlatmak o kadar zorlaşıyor ki x😓
Ciddiyet12 _YanakReisinAnnesii yani bende duydum ama o kadar doktora götürdüm hiç yönlendirmedi alide varsa yapacak bir şey yok deyip gönderiyorlar
Ciddiyet12 Deletedmom_109 hemde ne zor kendimi bazen aptal gibi hissediyorum onlara karşı zaten yetemiyorum onlara
ArvenMom Ciddiyet12 aynı durum benim yiğenimde var malesef hala yapıyor 13 yaşına giricek doktorlara götürdüler bi çok şey yapıldı tamamen psikolojik denildi çok büyük bir travması var sanırım o yüzden olabilir ama sizin ki neden bilemem
Ciddiyet12 ArvenMom hiç bilmiyorum ne travmaysa😑 ikisinde de var geçmiyor bitmiyor daha çok çoğalıyor yine ürolojiden randevu aldım bakalım
ey25eb25en Ciddiyet12 Liseye kadar işeyen ben 😂 nişanlıyken evliyken bile işedim gerçekten ailede işeyen varsa kaçınılmaz oluyor 🥺 koca kızdım annem kimseye götürmezdi. Gitsek bile hep sonu hüsran biterdi 🥺😂 gerçekten neler denediler ama asla olmadı düzelmedi. Bir süre sonra kendiliğinden bitiyor hatta en olmadık yerlerde evliyken bile oluyor 😎😂😂 sadece doktor en son dil altı bir hap vermişti sünger gibi eritmelik hormon düzenleyici o iyi gelmişti ama içmediğimde yine aynıydı zamanla geçiyor sabırlar dilerim🌸
Ciddiyet12 ey25eb25en senin için de kötü olmuş ya bitmeyince bitmiyor canım dil altı hapı kullanınca daha çok yapıyordu😑 neyse beklicez artık yorumun için teşekkürler 🥰
prensesinannesi11 Ciddiyet12 benim kardeşim öyleydi annem takip etmişti doktora götürüyoruz normal diyip geri gönderiyorlar annemin araştırmaları sonucu Akdeniz ateşi diye bir hastalık var doktora söylemişti gen testi yapılmıştı o zamanlar meğer kardeşim Akdeniz ateşiymiş o yüzden altını ıslatıyormuş çünkü belirtilerinde alt ıslatma var ara ara ateş oluyordu bademcikten diyip gönderiyorlardı sizde isterseniz önlem amaçlı bu testi yaptırabilirsiniz
Elaaras prensesinannesi11 Bu hastalığın geçmesi için nasıl bir tadavi uygulandı? Oğlumda hep alt ıslatma var hem Dr Akdeniz ateşinden suphelendi
Arelmom33 Ciddiyet12 biz gecen gun kaynamamla kurban kesip temizledjk yardim ettim bir parcasini gösterdi dedi bunu yiyen çocuk geceleri altina isemiyor dedi onu ogrenim yazarim buraya cok faydaliyimis eskilerde oyle yaparmış