Herkese selam suan gecenin bir yarısı ve yalayıp yuttugum kitapların izleyip tükettiğim tüm videoların asla işe yaramadıgı ve gerçekten tükendiğim noktadayım. Eşim işten dönene kadar yalnızım ve gerçekten 1 tane bile destek veren yok. Ben 27 yaşındayım kızım da 25 aylık. Genelde telefonu bile elime almam. Tüm gün ev işi yapar cocugumla oyun oynarım. Genelde çocuğumla oynuyorum. Sorun şu ki bu cocuk hala her seye aglıyor ve 40 günlük bebek nasıl kucakta pış pışla sakinlesir bizim kız da aynı. Bu cocuk 25 aylık hala benim kucağımda tüm gün üstelik oyun oynamama ragmen. Hala gece uyanıyor ve sürekli aglıyor. Telefon televizyon tablet asla vermem. Telefona elimde baktıgı en fazla 1 dk o da her gün ve sürekli değil. Hemen hemen tüm kelimeler söylüyor ve her şeyi anlıyor. Gündüz normal tek sorun hala bebek gibi olması. Hala pış pışla uyuyor hala yemek yemiyor hala zor uyuyor ha bir de geceleri aglama krizine giriyor gözü kapalı. 2 haftadır da oyun grubuna götürüyorum hava güzelse parka cıkarıyorum. Ben annesi oldugum icin göremiyorum belki. Bir problem olabilir mi ? Etrafımda cocuk yok sorabileceğim kimse de yok o yüzden buraya yazdım. Fikir almak adına.