2 gün önce 10 ay 1 haftalık kızım herzamanki gibi bir yerlerden tutunup kalkıyordu nasıl ettiyse bir anda düştü sağ ayak bileğinin üstüne, ve bileğinde kırık var dedi doktor bacaktan tam alçıya aldılar. Emeklemek istiyor,tutunup kalkmak istiyor yapamayınca da ağlıyor çok üzülüyorum. Tam da yürümeye çok yaklaşmıştı. Böyle bir şey yaşayan oldumu alçı çıktığında unutur mu aceba emeklemeyi falan?