Snglibsglu
Snglibsglu canım Genesis de doğum yaptım Abdülkadir adında sadece bir doktor var inan hiç bişeye yaramıyor .benim bebeğim çok sikintiliydi oraları tam bilmiyorum ama çocuk hastanesinde cesur diye bir doktor vardı yine içlerinde en iyisi o daha ben konuşmadan o teker teker anlattı sanki müneccim gibi.