diilek Merhaba anneler normal de kış ayında çok üşüyen biriyim yalnız doğumdan sonra aşırı ısınmaya başladım evin derecesi normal olduğu halde sıcak basıyor terleme felan bu normal bi durum mu yaşayan oldu mu
Buyumeyenanne Dogumdan sonra adetin düzene girmediyse normal.menepoz gbi dusun durumu bende yasamistim adet olunca duzene girmişti