KaynanaYiyen hgygthmz 2 yaşına kadar dümdüz yastıksız yatırmalısınız. Skolyoza sebep oluyor. Yani omurilik eğriliği. Daha su gibi onun kemikleri. ❤️
Gunes-1 Papatya-eylul88 evet fakat ben kullanıyorum çünkü bebeğim sadece sallayarak uyuyor ama uyuyunca yastıkla yatırmıyorum
hgygthmz Gunes-1 bende şimdilik öyle yapıyorum dizimde sallayınca kullanıyorum uyurken koymuyorum hani düz bı yastığı var koysammi diye terddut içinde kalmistim